Ласкаво запрошуємо вас до нас в бібліотеку! Відвідайте, не пошкодуєте

Ласкаво запрошуємо до нас в бібліотеку! Відвідайте,не пошкодуєте!

неділю, 14 жовтня 2012 р.

Мої враження від форуму...

"Партнерство бібліотек та НУО: нові можливості"
Запросили мене на форум, щиро вдячна.
Вражень - море!!!  Стільки ідей, стільки 
інформації. Хотілося б, щоб такі заходи не про
ходили за один день, не можливо все
засвоїти . Ось мої висновки: віртуальне знайомство,
це як електронна книга, наче й добре, а не те...
Зовсім інша річ - реальна зустріч: погляд, очі, 
голос... Такою була моя зустріч з Галиною 
Дольник. ЛЮДИНА з великої літери. Скільки робить 
добра зовсім безкорисно, а скільки планів.
Спасибі організаторам за свято. Все продумано до дрібниць.
Але, ще раз наголошую - зовсім мало часу було для знайомства.
Сподобався сам план форуму. Обов'язково використаю
в одному зі своїх заходів. Запрошуйте частіше, будь ласка.
Це корисно і повчально.





2 коментарі:

  1. Як добре, що більш досвідченні спеціалісти організовують такі дуже потрібні зустрічі! Адже на них ми можемо так багато навчитися. Пані Ларисо, Вам так пощастило!
    Я також стараюся попасти на всілякі зустрічі, курси та майстер-класи по іноваціям, це дуже допомагає в роботі.

    ВідповістиВидалити