Ласкаво запрошуємо вас до нас в бібліотеку! Відвідайте, не пошкодуєте

Ласкаво запрошуємо до нас в бібліотеку! Відвідайте,не пошкодуєте!

четвер, 9 березня 2017 р.

8 Березня!

Гарні і цінні подарунки
 отримали я і мої найкращі
 маленькі читачі-артисти.
 Для мене - ось така робота  -
 8 Березня, від самої маленької читачки 
Софійки Гожельник. Софійко, ти для мене -
сонечко. Бачу тебе і гарний настрій на увесь день гарантовано.
А для моїх дівчаток -  книжечки-розмальовки
 від Тернопільської письменниці Марії Баліцької.
 і велика шоколадка для нас всіх.
 Приємно, що є такі люди,
 які завжди пам'ятають про мене і цікавляться тим, 
про що я розповідаю. Дякуємо Вам, Маріє Йосипівно, за корисні дарунки на довгу пам'ять. ( про шокаладку я не пишу, бо довго не залежиться, обіцяю)

Немає коментарів:

Дописати коментар